Új Widget, ami kényelmesen elhelyezhető weboldaladon

BIX Blogon posztolva 2020.03.03

Biztosan Te is tudod, hogy az utóbbi időben a marketing, kiemelten a B2B marketing egyik kedvenc szava lett a social proof, magyarul a társadalmi bizonyíték. Döntés előtt a legtöbben társadalmi bizonyítékok után kutatnak, és arra kíváncsiak, hogy ezek a bizonyítékok mennyire támasztják alá a reklámokban, vagy a termék/szolgáltatás bemutatása során tett állításokat.

A Google 2011-ben bemutatta a ZMOT koncepcióját (Zero Moment of Truth) ami röviden arról szól, hogy mielőtt a vásárló felveszi a telefont, vagy rányom a megrendelés gombra, elérhetővé kell tenni számára minden olyan információt, ami a döntés meghozatalához szükséges. Az első pillanatban tisztába kell lennie mindennel. A feladat ma az, hogy előbb találja meg a vásárló a társadalmi bizonyítékokat, amik a termékünkre, szolgáltatásunkra mutatnak, mint magát a terméket, szolgáltatást.

Társadalmi bizonyíték minden, ami a termékedről vagy szolgáltatásodról szól, de nem tőled származik.

Ezek után kérdés, hogy lehet-e eleget gyűjteni belőle? Az én válaszom az, hogy nem, és lehet, hogy a Tiéd is, hiszen az ország azon cégvezetői közé tartozol, akik sikeres vállalkozást vezetnek. Az új widget ebben segít Neked! Könnyebben elérhetővé válnak az oldalad látogatói számára azok a bizonyítékok, melyeket az általad gyűjtött “ügyfél vélemények” jelentenek.

Milyen is ez az új Widget

” Most már nem kell elkattintson a weboldaladról ahhoz, hogy elolvasson Rólad egy pozitív értékelést.”

Most már nem kell elkattintson a weboldaladról ahhoz, hogy elolvasson Rólad egy pozitív értékelést vagy lássa, hogy vállalkozásod különböző területeken milyen elégedettséget ér el.

Ahogy eddig is, látható az új widgeten a BIX index és a hozzá tartozó értékelések száma. Ez alatt, lapozható részen láthatóak azokon a területeken mért átlagaid, melyeket a BIXen keresztül mérsz. Itt egyből olvasható is egy, a legjobb értékeléseid közül és amennyiben a Legjobb Ügyfélélmény Díj díjazotja vagy, benne voltál a TOP3-ban, további bizonyítékként megjelenik a serleg is. Az oldal látogatói, most már a widget segítségével, gyorsabban elérik az értékelő felületet és a BIX profilod, ahol további értékeléseket olvashatnak.

A widget használata

A funkciót a BIX ügyfélkapu oldalán bejelentkezve, a “Beépülő modulok” menüpont alatt találod. A beépítés innen már egyszerű: másold ki az alábbi 4 sor kódot és illeszd be weboldalad <head> részébe, vagy wordpress esetén add hozzá az oldalak menüpontban található “script beillesztése a fejlécbe” mezőhöz. Te választhatod ki, hogy a weboldal jobb vagy bal oldalán szeretnéd elhelyezni.

Bízunk benne, hogy az új widget segít ügyfeleidnek és látogatóidnak meggyőződni róla, hogy jól választanak.


Ha szeretnéd tudni, mit gondolnak rólad az ügyfeleid, regisztrálj ingyenesen és vágja bele a referenciák gyűrtésébe!


Recommended Posts