BIX Blogon posztolva 2020.03.03
Biztosan Te is tudod, hogy az utóbbi időben a marketing, kiemelten a B2B marketing egyik kedvenc szava lett a social proof, magyarul a társadalmi bizonyíték. Döntés előtt a legtöbben társadalmi bizonyítékok után kutatnak, és arra kíváncsiak, hogy ezek a bizonyítékok mennyire támasztják alá a reklámokban, vagy a termék/szolgáltatás bemutatása során tett állításokat.
A Google 2011-ben bemutatta a ZMOT koncepcióját (Zero Moment of Truth) ami röviden arról szól, hogy mielőtt a vásárló felveszi a telefont, vagy rányom a megrendelés gombra, elérhetővé kell tenni számára minden olyan információt, ami a döntés meghozatalához szükséges. Az első pillanatban tisztába kell lennie mindennel. A feladat ma az, hogy előbb találja meg a vásárló a társadalmi bizonyítékokat, amik a termékünkre, szolgáltatásunkra mutatnak, mint magát a terméket, szolgáltatást.
Társadalmi bizonyíték minden, ami a termékedről vagy szolgáltatásodról szól, de nem tőled származik.
Ezek után kérdés, hogy lehet-e eleget gyűjteni belőle? Az én válaszom az, hogy nem, és lehet, hogy a Tiéd is, hiszen az ország azon cégvezetői közé tartozol, akik sikeres vállalkozást vezetnek. Az új widget ebben segít Neked! Könnyebben elérhetővé válnak az oldalad látogatói számára azok a bizonyítékok, melyeket az általad gyűjtött “ügyfél vélemények” jelentenek.
Milyen is ez az új Widget
Most már nem kell elkattintson a weboldaladról ahhoz, hogy elolvasson Rólad egy pozitív értékelést vagy lássa, hogy vállalkozásod különböző területeken milyen elégedettséget ér el.
Ahogy eddig is, látható az új widgeten a BIX index és a hozzá tartozó értékelések száma. Ez alatt, lapozható részen láthatóak azokon a területeken mért átlagaid, melyeket a BIXen keresztül mérsz. Itt egyből olvasható is egy, a legjobb értékeléseid közül és amennyiben a Legjobb Ügyfélélmény Díj díjazotja vagy, benne voltál a TOP3-ban, további bizonyítékként megjelenik a serleg is. Az oldal látogatói, most már a widget segítségével, gyorsabban elérik az értékelő felületet és a BIX profilod, ahol további értékeléseket olvashatnak.
A widget használata
A funkciót a BIX ügyfélkapu oldalán bejelentkezve, a “Beépülő modulok” menüpont alatt találod. A beépítés innen már egyszerű: másold ki az alábbi 4 sor kódot és illeszd be weboldalad <head> részébe, vagy wordpress esetén add hozzá az oldalak menüpontban található “script beillesztése a fejlécbe” mezőhöz. Te választhatod ki, hogy a weboldal jobb vagy bal oldalán szeretnéd elhelyezni.
Bízunk benne, hogy az új widget segít ügyfeleidnek és látogatóidnak meggyőződni róla, hogy jól választanak.